Reklamace a vrácení zboží
Záleží nám primárně na spokojenosti nakupujících, tak že reklamace řešíme co nejrychleji. Vyřídíme je rychle, jak je v našich silách a pokud možno k tvoji spokojenosti. Na veškeré produkty je poskytována záruční doba v délce 2 let, pokud není uvedeno jinak u konkrétního produktu.
Jak budeš postupovat při reklamaci?
Bohužel nemůžeme vyhovět všem i když bychom vyždy rádi, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:
- Závady způsobené používáním produktů v rozporu s uživatelským návodem nebo doporučením výrobce, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich. např. značením produktů osobní značkou jinak než uvádí výrobce.
- Opotřebení produktů způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání prostředků ve výšce a nad volnou hloubkou a péči o ně. Jde zejména o opotřebení povrchové vrstvy nebo produktivní části produktu, pouzdra a spojovací či upínací prostředky.
- Závady vzniklé v důsledku toho, že produkty byly opravovány nebo upravovány jinak než autorizovaným servisem výrobce anebo prodejcem.
Postup v případě zaslání zboží:
Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během přepravy k nám, nedošlo k jeho poškození!
Zásilka by měla obsahovat:
- Doklad o nákupu (tisk zaslané faktury elektronicky nebo kopii faktury přiložené v balíčku).
- Popis důvodu reklamace (nadpis reklamace, název produktu, číslo faktury, popis reklamace, jméno a adresu).
- Kontakt na tebe (jméno a přijmení, ulice a čp, město, PSČ, email, telefon).
Zásilku pošli na adresu: Tomáš Jindra, Radlická 28/663, Praha 5 - Smíchov, 150 00. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!
Vrácení nebo výměna zboží:
Netrváme na přesné lhůtě 14 dní. Doba pro vrácení či výměnu zboží může být prodloužena až na 30 dní.
Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně. Máme však jednu podmínku. Je nemožné, aby se používané produkty, a to i v krátkém časovém období, lehce nepoškrábaly či znečistili nebo opotili. Proto musí být vráceny se všemi ochrannými plasty a spojovacím materiálem v originálním balení. Při splnění těchto podmínek rádi rychle vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze.
Pokud se rozhodneš zboží vrátit či vyměnit:
Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během dopravy k nám, nedošlo k jeho poškození!
Zásilka by měla obsahovat:
- Doklad o nákupu
- Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu
- Kontakt na tebe
Zásilku pošleš na adresu: Tomáš Jindra, Radlická 28/663, Praha 5 - Smíchov, 150 00. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!
► Pokud si nejsi jist a potřebuješ radu, kontaktuj nás: 774 896 361 nebo nám zašli e-mail na apexforclimbing@gmail.com