Reklamace a vrácení zboží

Záleží nám primárně na spokojenosti nakupujících, tak že reklamace řešíme co nejrychleji. Vyřídíme je rychle, jak je v našich silách a  pokud možno k tvoji spokojenosti. Na veškeré produkty je poskytována záruční doba v délce 2 let, pokud není uvedeno jinak u konkrétního produktu.

Jak budeš postupovat při reklamaci? 

Bohužel nemůžeme vyhovět všem i když bychom vyždy rádi, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním produktů v rozporu s uživatelským návodem nebo doporučením výrobce, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich. např. značením produktů osobní značkou jinak než uvádí výrobce. 
  • Opotřebení produktů způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání prostředků ve výšce a nad volnou hloubkou a péči o ně. Jde zejména o opotřebení povrchové vrstvy nebo produktivní části produktu, pouzdra a spojovací či upínací prostředky.
  • Závady vzniklé v důsledku toho, že produkty byly opravovány nebo upravovány jinak než autorizovaným servisem výrobce anebo prodejcem.

Postup v případě zaslání zboží:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během přepravy k nám, nedošlo k jeho poškození!

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu (tisk zaslané faktury elektronicky nebo kopii faktury přiložené v balíčku).
  • Popis důvodu reklamace (nadpis reklamace, název produktu, číslo faktury, popis reklamace, jméno a adresu).
  • Kontakt na tebe (jméno a přijmení, ulice a čp, město, PSČ, email, telefon).

Zásilku pošli na adresu: Tomáš Jindra, Radlická 28/663, Praha 5 - Smíchov, 150 00. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

 Vrácení nebo výměna zboží:

Netrváme na přesné lhůtě 14 dní. Doba pro vrácení či výměnu zboží může být prodloužena až na 30 dní.

Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně. Máme však jednu podmínku. Je nemožné, aby se používané produkty, a to i v krátkém časovém období, lehce nepoškrábaly či znečistili nebo opotili. Proto musí být vráceny se všemi ochrannými plasty a spojovacím materiálem v originálním balení. Při splnění těchto podmínek rádi rychle vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze. 

Pokud se rozhodneš zboží vrátit či vyměnit:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během dopravy k nám, nedošlo k jeho poškození!

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu
  • Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu
  • Kontakt na tebe

Zásilku pošleš na adresu: Tomáš Jindra, Radlická 28/663, Praha 5 - Smíchov, 150 00. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

► Pokud si nejsi jist a potřebuješ radu, kontaktuj nás: 774 896 361 nebo nám zašli e-mail na apexforclimbing@gmail.com