Reklamace a vrácení zboží

Záleží nám primárně na spokojenosti nakupujících, tak že reklamace řešíme co nejrychleji. Vyřídíme je rychle, jak je v našich silách a  pokud možno k tvoji spokojenosti. Na veškeré produkty je poskytována záruční doba v délce 2 let, pokud není uvedeno jinak u konkrétního produktu.

Jak budeš postupovat při reklamaci? 

Bohužel nemůžeme vyhovět všem i když bychom vyždy rádi, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním produktů v rozporu s uživatelským návodem nebo doporučením výrobce, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich. např. značením produktů osobní značkou jinak než uvádí výrobce. 
  • Opotřebení produktů způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání prostředků ve výšce a nad volnou hloubkou a péči o ně. Jde zejména o opotřebení povrchové vrstvy nebo produktivní části produktu, pouzdra a spojovací či upínací prostředky.
  • Závady vzniklé v důsledku toho, že produkty byly opravovány nebo upravovány jinak než autorizovaným servisem výrobce anebo prodejcem.

Postup v případě zaslání zboží:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během přepravy k nám, nedošlo k jeho poškození!

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu (tisk zaslané faktury elektronicky nebo kopii faktury přiložené v balíčku).
  • Popis důvodu reklamace (nadpis reklamace, název produktu, číslo faktury, popis reklamace, jméno a adresu).
  • Kontakt na tebe (jméno a přijmení, ulice a čp, město, PSČ, email, telefon).

Zásilku pošli na adresu: Tomáš Jindra, Radlická 28/663, Praha 5 - Smíchov, 150 00. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

 Vrácení nebo výměna zboží:

Netrváme na přesné lhůtě 14 dní. Doba pro vrácení či výměnu zboží prodloužena až na 30 dní.

Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně. Máme však jednu podmínku. Je nemožné, aby se používané produkty, a to i v krátkém časovém období, lehce nepoškrábaly či znečistili nebo opotili. Proto musí být vráceny se všemi ochrannými plasty a spojovacím materiálem v originálním balení. Při splnění těchto podmínek rádi rychle vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze. 

Pokud se rozhodneš zboží vrátit či vyměnit:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během dopravy k nám, nedošlo k jeho poškození!

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu
  • Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu
  • Kontakt na tebe

Zásilku pošleš na adresu: Tomáš Jindra, Radlická 28/663, Praha 5 - Smíchov, 150 00. Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!

► Pokud si nejsi jist a potřebuješ radu, kontaktuj nás: 774 896 361 nebo nám zašli e-mail na apexforclimbing@gmail.com 
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení